رویکرد جدید مایکروسافت: خرید آیفون کاربران برای ترغیب آن ها به استفاده از دستگاه های ویندوزی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

شما کدام برند را برای تلفن همراهتان ترجیح میدهید !؟؟!

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تلفن همراه و آدرس cellphones.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 39
بازدید کل : 22250
تعداد مطالب : 43
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


آمار مطالب

:: کل مطالب : 43
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 6
:: بازدید ماه : 39
:: بازدید سال : 298
:: بازدید کلی : 22250

 

تاریخچه کوتاه اما بدون توقف فناوری های همراه نشان داده که وقتی یکی دو پلتفرم نبض بازار را بدست می گیرند، بازیگران جدید به دشواری می توانند خود را وارد این بازی پیچیده کنند. در بازار موبایل هم اندروید و آی او اس بازار را از آن خود کرده اند اما ظاهرا مایکروسافت به همین راحتی ها کوتاه نمی آید و این بار با یک استراتژی دیگر وارد شده.

 

همین چند هفته پیش بود که مایکروسافت در یک اقدام تبلیغاتی و تشویقی، از مردم دعوت کرد تا با تحویل آی پدهای خود، حداقل 200 دلار کارت هدیه بگیرند. این بار هم این غول با تجربه کامپیوتر های شخصی و سیستم های عامل، دست به اقدام مشابهی زده و از کاربران خواسته تا به فروشگاه های مایکروسافت مراجعه کرده و با تحویل آیفون 4s یا 5 خود، به میزان حداقل 200 دلار کارت هدیه دریافت کنند. این کارت هدیه در سایر فروشگاه های مایکروسافت برای خرید ویندوز فون یا سایر اقلام قابل استفاده خواهد بود.

 

واضح است که دلیل عمده این رویکرد نسبتا تهاجمی مایکروسافت، تشویق هر چه بیشتر مصرف کنندگان به خرید دستگاهای ویندوزی است. زمان بندی این پروموشن ها نیز با ارائه محصولات جدید مرتبط با مایکروسافت انطباق دقیقی دارد. پروموشن اول قبل از ارائه نسل دوم مایکروسافت سرفیس، و پروموشن دوم پیش از عرضه محصولات جدید نوکیا از جمله لومیا 1520 با صفحه 6 اینچی در ماه آینده خواهد بود.

 

اقدام مایکروسافت در هدف گرفتن محصولات اپل، آن هم اندکی پس از عرضه آیفون 5S و 5C بسیار جسورانه به نظر می رسد. اگر رقیب اصلی اپل در این حوزه، یعنی سامسونگ دست به این اقدام می زد، تجزیه تحلیل های کاملا متفاوتی در بر داشت و کل قضیه، به دلیل کل کل های مثال زدنی این دو شرکت، زیاد به چشم نمی آمد. اما اقدام مایکروسافت، با این زمانبندی ها، حاکی از آن است که این شرکت عزمش را برای گرفتن سهمش از بازار پرسود دستگاه های هوشمند جزم کرده است.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: